  • Data: 2006-12-13 06:20:03
    Temat: Re: Odnosnie rezygnacji z sprzedazy przedmiotu na aukcji
    Od: "Grzesiex" <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co tu rozstrzygać? Jest czynność prawna, jest skutek prawny, jest
    > obowiązek wydania rzeczy.

    To ja zapytam czy jeśli w sklepie internetowym jest wystawiony np. telewizor i przy
    nim jest cena
    0zł i opcja 'kupuje" zadziała i dodam go do koszyka to czy faktycznie mogę żądać
    wydania towaru?
    takie pomyłki się zdarzają ale czy to nie jest bespodstawne wzbogacenie się i
    wykorzystanie czyjeś
    pomyłki?

    --
    Grzesiex