    From: Markus Sprungk <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa wystawienia faktury VAT
    Date: Wed, 19 Sep 2007 09:02:25 +0200

    castrol napisał(a):

    > Bzdura, co ma piernik do wiatraka?
    > Bralem tak w MM laptopa na raty i nikt nie robil problemow.

    Bo to nie jest kwestia sklepu tylko banku, który kredytuje towar. Bank może
    sobie zażyczyć by faktura była wystawiona na kredytobiorcę. Może względy
    windykacyjne - nie wiem

    > Ano wlasnie. A sklep ma taka fakture obowiazek wystawic i guzik ich
    > obchodzi kto splaca raty. Przeciez de facto oni pieniadze dostaja juz z
    > banku i nie czekaja co miesiac na rate.

    No tak :)

    > Byc moze juz kupil?

    Ustawa o kredycie konsumenckim zezwala na rozwiązanie umowy do 14 dni od
    jej podpisania :)

    > Bo to pewnie tez sklep nie dla idiotow :)

    Może to kwestia ich systemu? O ile dobrze pamiętam jak kiedyś brałem raty u
    nich to oni mają jakiś dziwny schemat ratalny. Tak jakby pisali raty przez
    pośrednika, który dopiero przekazuje dane do Ge Money Banku. Tak
    przynajmniej było kiedyś, nie wiem czy dalej to praktykują

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098