  • Data: 2007-11-30 20:30:18
    Temat: Re: Odmowa wypłaty odszkodowania za skradzony samochód
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najbardziej prawdopodobna hipoteza jest taka że klucz został dorobiony (o
    > ile rzeczywiście był dorabiany) w czsie gdy samochód był na przeglądzie
    > lub
    > w warsztacie. Tylko dlaczego nie mogą uznać tego za kradzież. Ze swojej
    > strony nie dopuściłem się istotnego zaniedbania o bezpieczeństwo pojazdu.

    I pewnie tak było. Skopiowanie transpondera jest bezinwazyjne. Wystarczy go
    zbliżyć do czytnika. Zresztą jeśli samochód był w serwisie to tam mogli po
    prostu zdeaktywować immobilisser by przygotować samochód do kradzieży. Czy
    nie dopuściłeś się istotnego zaniedbania to nie wiem... dałeś kluczyki w
    bardzo podejrzane ręce (serwis). Ja w czasie naprawy zawsze jestem przy
    samochodzie i nie oddaję kluczyków. Taki jest chyba standard w PL.