eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa potwierdzenia zamknięcia kontaRe: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.man.poznan.pl!not-fo
    r-mail
    From: Azazell <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
    Date: Mon, 29 Mar 2004 13:14:07 +0200
    Organization: POZMAN - http://www.man.poznan.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <4...@g...pl>
    References: <5...@n...onet.pl>
    <c48g57$dhe$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ep2.epsa.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: sunflower.man.poznan.pl 1080558899 10776 195.216.109.5 (29 Mar 2004 11:14:59
    GMT)
    X-Complaints-To: t...@m...poznan.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Mar 2004 11:14:59 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.0.2) Gecko/20021120
    Netscape/7.01
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:203774
    [ ukryj nagłówki ]



    LM wrote:
    >
    >> Zamykałem dziś konta w PEKAO S.A. i na moją prośbę o wydanie
    >> potwierdzenia zamknięcia konta, dostałem odpowiedź, że potwierdzeń nie
    >> wydaje się.
    >> Co powinienem zrobić w takiej sytuacji? Bank ma w tej chwili umowę z
    >> moim podpisem, na podstawie którego może pobierać rozmaite opłaty, a
    >> ja nie mam formalnej możliwości obrony przed egzekwowaniem należności.
    >> Czy poinformować Urząd Ochrony Konsumenta czy może jakiś nadzór bankowy?
    >
    >
    > tak a później - przynajmniej ja tak miałem - po 7 latach (bez
    > jakiejkolwiek korespondencji z banku - dostałem wezwanie do uregulowania
    > należności za prowadzenie konta - nie było to PEKAO ale ... ciśnienie mi
    > podnieśli ...
    > To tak gwoli ciekawostki
    > Pozdrawiam

    też się spotkałem z podobnym numerem. PKOBP na pisemną prośbę zamroziło
    konto (co polegało na poprzestaniu pobierania opłat za prowadzenie). po
    dwóch latach okazało się, że zaprzestali tego tylko na trzy miesiące i
    przysłali wypowiedzenie umowy (ok - ruchów na rachunku przez dwa lata
    nie było) i żądanie spłacenia należności. na pytanie dlaczego nei były
    przysyłane wyciągi, skoro obciążali konto, odpowiedzieli półgębkiem, że
    opłata za prowadzenie konta to coś innego i nie jest to zmiana salda.
    Dziwne to takie dla mnie.
    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

    - Na litość boską, królowo - zachrypiał - czyż ośmieliłbym się nalać
    damie wódki? To czysty spirytus.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1