  • Data: 2004-03-29 18:05:50
    Temat: Re: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c48flm$54u$1@inews.gazeta.pl...

    Idziesz do sekretariatu dyrektora oddziału i składasz na tzw. dzienniku
    podawczym. Sekretarka nawet się nie zastanowi i na kopii potwierdzi. Ja
    kilka razy tak robiłem, jak nie mogłem się dogadać. W piśmie możesz
    wspomnieć, że odmówiono Ci pokwitowania na sali obsługi, to przy okazji
    ktoś sprawdzi, czy mają obowiązek kwitować, czy nie.