eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa podania danych osobowych policji w czasie legitymowania › Re: Odmowa podania danych osobowych policji w czasie legitymowania
  • Data: 2008-05-12 15:19:06
    Temat: Re: Odmowa podania danych osobowych policji w czasie legitymowania
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <s...@o...pl> wrote
    > Czytając http://www.kwp.lublin.pl/~kpplubartow/policja%20radz
    i.html
    > naszło mnie pytanie;

    Masz prawo...

    a.. wiedzieć jak się nazywa legitymujący Cię policjant, jaki jest jego
    stopień oraz w jakiej jednostce organizacyjnej pełni służbę
    Ciekawe skąd wzieli tę jednostkę organizacyjną... ja tego prawa nie znam.
    Początek zdania prawdziwy.
    a.. znać podstawę legitymowania, zarówno prawną jak też faktyczną
    Zgadza się.

    a.. żądać okazania legitymacji służbowej przez policjanta umundurowanego
    (nieumundurowany sam okazuje ją bez wezwania)
    Też nie wiem skąd wzieli obowiązek okazanie legitymacji przez
    umundurowanego... Chyba im się pomyliło z kontrolą drogową, ale przy zwykłym
    legitymowaniu takiego obowiązku de facto nie ma.

    Ale to tylko szczegółu, grzeczny petent jak trafi na grzecznego policjanta
    to mu wszystko policjant grzecznie powie.