eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa podania danych osobowych policji w czasie legitymowania › Re: Odmowa podania danych osobowych policji w czasie legitymowania
  • Data: 2008-05-13 03:51:23
    Temat: Re: Odmowa podania danych osobowych policji w czasie legitymowania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr pisze:

    > "Masz obowiązek...
    > * okazania dokumentów oraz podania danych personalnych na wezwanie
    > policjanta. Pamiętaj, że umyślne wprowadzenie w błąd co do tożsamości
    > własnej lub innej osoby, a także co do swego obywatelstwa, zawodu,
    > miejsca zatrudnienia lub zamieszkania (...)"

    Uhuhuhu! Niechby mnie któryś zapytał o miejsce zatrudnienia ;)

    Ja oczywiście chętnie odpowiem, ale ponieważ nie wpadam w standardowe
    ramki (ani etat, ani DG, ani emeryt, ani rencista, ani nieletni, ani
    bezrobotny) to wszelcy miłośnicy rubryk mają niezły zgrzyt, a w bankach
    to traktują mnie dość losowo - ostatnio w PKO BP wykorzystali formularze
    dla DG z dość intensywnymi skreśleniami i dopiskami ;)