    From: sawic <s...@w...to.gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa odszkodowania AC Allanz!!
    Date: Tue, 19 Jul 2005 02:10:41 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@anc14.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Belgrano napisał(a):
    > Witam.
    > Miałem szkode na Ac wyceniona na 800zł. Allianz odmówi mi jej twierdząć że
    > rata za AC wpłyneła na konto dzień po terminie! Niestety obecnie juz nie
    > posiadam wpłat, które by mogły udowodnic że zostały zapłacone. szkode
    > zgłosiłem przed koncem polisy AC i juz nowa poszła z 1 szkodą czyli
    > zapłaciłem wyzsza składke. Teraz mam pytanie czy moga odmówic mi
    > odszkodowania z Ac jeśli zawarłem z kontynuacja nowa polisę AC, rozumiem ze
    > uznali starą!! Co moge zrobic i na czym się oprzec? Czy jesli nie uznadza
> [...]
    mialem kiedys w PZU taki przypadek, ze w trakcie trwania polisy AC,
    chcialem z niej zrezygnowac.
    Pani w TU powiedziala mi, ze nie mam takiej mozliwosci, bo zawarlem
    umowe na rok i juz ta usluge dostalem, a to ze place w ratach to tylko
    dobra wola ubezpieczyciela. gdybym w takim przypadku nie zaplacil
    kolejnej raty to i tak bylbym ubezpieczony, a TU by moglo naslac na mnie
    komornika w celu sciagniecia drugiej raty AC.

    wiec moze powolaj sie na cos w tym stylu. przeczytaj dokladnie regulamin
    jaki dostales podczas podpisywania umowy.

    pzdr.

    p.s.
    i jakbys mogl to napisz na forum jak sie skonczyly twoje boje, bo temat
    ciekawy, tylko ze moze w nowym watku.