eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa naprawy gwarancyjnej komputeraRe: Odmowa naprawy gwarancyjnej komputera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa naprawy gwarancyjnej komputera
    Date: Thu, 20 May 2010 22:57:54 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 39
    Message-ID: <ht473c$6d5$1@node1.news.atman.pl>
    References: <ht3n1v$j2u$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089077220215.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1274388396 6565 89.77.220.215 (20 May 2010 20:46:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 20 May 2010 20:46:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:640101
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:ht3n1v$j2u$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam problem z niesolidnym serwisem. Chodzi o komputer Toshiba, historai
    > jest nastepujaca:
    > - Komputer kupiony ok 3 miesiace temu w sklepie komputerowym w katowicach
    > - po miesiacu zepsul sie zalilacz, kotry zostal wymieniony na nowy (brak
    > jakiejkolwiek dokumentacji w tej sprawie, serwis nie wydal zadnego
    > potwierdzenia wykonania naprawy)
    > - po kilku dniach uzytkowania (z "nowym" zasilaczem ) komputer ulegl
    > uszkodzeniu (dym i swąd)
    > - komp. zostal odeslany do serwisu Toshiby do Gdanska
    > - po kilku dniach przyszla odpowiedz, ze uszkodzenie nastapilo z winy
    > uzytkownika (przepiecie w sieci, troche dziwne przepiecie bo zasilacz sie
    > nie uszkodzil tylko komputer!) i ze odesla komp po zaplaceniu 170 PLN za
    > zdiagnozowanie i kuriera.
    > - w ocenie serwisu naprawa kosztowalalby 1300 PLN (cena kompa 2300)
    >
    >
    > Oczywiscie nie moge zaakceptowac decyzji serisu i zastanawiam sie co
    > powinienem robic dalej, W jaki sposob wymoc naprawe komutera?
    > Jakie kroki powinienem podjac?
    > Poki co to napisalem do serwisu o pisemna decyzje odmowy naprawy
    > gwarancyjnej.
    >
    >
    > --
    > pozdr
    > Wojtek
    >
    Tłumaczenie serwisu bez sensu.
    po pierwsze w wyniku przepięcia powinno zadziałać ograniczenie prądowe
    zasilacza.
    Sprawdź normy dla zasilacza. Bo np. ten
    http://zasilaczeonline.pl/product_info.php?cPath=44&
    products_id=210&osCsid=1a6504d19f4334076817167a0de2e
    eb0
    ma zabezpieczenie przepięciowe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1