  • Data: 2008-10-31 12:40:35
    Temat: Re: Odłożenie towaru na wpłatę
    Od: Majka <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef pisze:

    > Nie każda wpłata za pokwitowniem to zaliczka ;-)

    To nie była wpłata na 100% sprzedaż tylko do zastanowienia sie na
    zablokowanie towaru. Dużo klientów odklada towar a potem nie wraca a tak
    jesli zostawią sprzedawcy jakaś sumę pieniedzy to pewnie ze kiedyś on wróci.

    Rano juz był mąż tej kobiety i okazało sie ze karteczka została
    zgubiona. Powiedziałam ze nie moge oddac zadnych wplat skoro nie ma tego
    pokwitowania i chce podac nas do sądu konsumenckiego.

    Jeśli złoży taki wniosek to co w takim przypadku?