  • Data: 2008-10-31 17:02:31
    Temat: Re: Odłożenie towaru na wpłatę
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 31 Oct 2008, Majka wrote:

    > Rano juz był mąż tej kobiety i okazało sie ze karteczka została zgubiona.
    > Powiedziałam ze nie moge oddac zadnych wplat skoro nie ma tego pokwitowania i
    > chce podac nas do sądu konsumenckiego.
    >
    > Jeśli złoży taki wniosek to co w takim przypadku?

    Prawdę mówiąc, może tym razem ona złożyć karteczkę w oświadczeniem, że
    tamta karteczka się zgubiła i (koniecznie) *nie stanowi podstawy do
    żądania zwrotu* bo ten został zaspokojony.
    Pytaniem jest, czy tamta karteczka była IMIENNA i czy miała DATĘ
    - jeśli nie, to widzę problem (mogla zostac wydana osobie trzeciej).
    Jeśli była imienna (z datą), to IMO wziąć karteczkę w 3 egzemplarzach :P
    (nie, nie żartuję) i pozabezpieczać.
    Kopię tej karteczki macie?

    pzdr, Gotfryd