  • Data: 2008-08-13 21:42:23
    Temat: Re: Odliczanie VAT w paliwie w przypadku auta osobowego
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W poście <g7vbik$bfo$1@inews.gazeta.pl>
    ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> m.in. napisał(a)::

    > załatwiec - da sie. Polak potrafi. Policz ile rocznie mógłbyś
    > zaoszczędzic, - czy biznas jest opłacalny. Kup poprostu dowolne
    > najtańsze auto typu cieżarówka. JA sam niedawno sprzedałem 10cioletnie
    > C15d za 3tys. (100% na chodzie). sądze ze mozna by "objechac" taki zakup
    > nawet w 1000zł. jak dużo jeżdzisz - OK jak mało - mało tracisz :)

    Kolega mi proponował sprawnego 2-osobowego poloneza trucka za 500 zł i aby
    brać na niego faktury :) Ale jakoś to mi nie leży, chciałbym jakoś
    uczciwiej. A co do kwot, to rocznie mi jakieś 5k VAT z paliwa przecieka
    przez place, więc kwota nie jest aż taka duża.

    --
    Tomasz Motyliński
    ... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg