  • Data: 2008-08-13 19:14:57
    Temat: Re: Odliczanie VAT w paliwie w przypadku auta osobowego
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Motyliński pisze:
    > Witam,
    >
    > Temat był wałkowany wielokrotnie zapewne, ale ja z innej strony.
    > Czy jest jakakolwiek możliwość na podstawie obowiązującego prawa w Polsce i
    > UE "załatwić" sobie możliwość odliczania VAT zawartego w paliwie w
    > przypadku samochodu osobowego? Nie potrzebuje ani Hiluxa, ani Navary ani
    > L200, uto ma wozić mnie i laptopa, czasami jakieś przewody wbagażniku, albo
    > serwer. Choć jak nie da się nic wy myśleć to pewnie na zakupie takowego się
    > skończy w przyszłym roku. Jeśli jest cień szansy gotów jestem iść z tym do
    > sądu przeciwko naszej najjaśniejszej.

    załatwiec - da sie. Polak potrafi. Policz ile rocznie mógłbyś
    zaoszczędzic, - czy biznas jest opłacalny. Kup poprostu dowolne
    najtańsze auto typu cieżarówka. JA sam niedawno sprzedałem 10cioletnie
    C15d za 3tys. (100% na chodzie). sądze ze mozna by "objechac" taki zakup
    nawet w 1000zł. jak dużo jeżdzisz - OK jak mało - mało tracisz :)

    ToMasz