    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Odległość stojaków na motocykle od budynku
    <y...@4...net>
    Date: Thu, 13 Sep 2018 23:21:46 GMT

    On 2018-09-13, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > 5000K nic nie mowi o oswietleniu.
    >
    > H7 ma 1500 lm, a D2S 3200.

    To nie o lumeny chodzi tak bardzo, dlatego powyżej napisałem, że
    oświetlało podobnie.

    > tylko jesli to swiatlo mijania, to w gorna czesc powinno swiecic
    > bardzo malo, a duzo to na droge.

    Zgadza się, tak właśnie było, ale..

    > I tu sie moze te 5000K przydac - kolor troche inny, rzuca sie w oczy
    > ... dopoki samochody nie jezdza masowo na ksenonach (lub LED).

    To jest głownie MZ ten efekt. Mimo, że takich samochodów jeździ już
    sporo, to cały czas zwracają uwagę. Poza tym występował też efekt
    wynikający z konstrukcji lampy - dwie osobne lampy z "kasetonem"
    zachodzącym na boki - światło było dobrze widczne również z boku. Takie
    żarówki trochę jednak bardziej sieją. I tak jak światło tradycyjnej nie
    jest w tym wypadku w dzień dobrze widoczne to przy tej, kątem oka czesto
    zobaczysz, że coś jest w martwym polu. Tak to sobie przynajmniej
    tłumaczę.

    --
    Marcin