eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdejscie z pracy: Zmiana warunkow umowy bez powiadomienia pracownika? › Re: Odejscie z pracy: Zmiana warunkow umowy bez powiadomienia pracownika?
  • Data: 2006-12-06 13:06:42
    Temat: Re: Odejscie z pracy: Zmiana warunkow umowy bez powiadomienia pracownika?
    Od: "Radek" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie wypowiadaj, jesli jest to zmiana siedziby firmy powinniscie miec do
    > podpisania nowe umowy o prace

    Nowych umow nie dostalismy! Przeprowadzka juz miala miejsce. W nowej
    siedzibie pracujemy od 2 tygodni!

    > jesli dostaniecie nowe umowy, a ty jej nie podpiszesz, wtedy jest
    > rozwiazanie stosunku pracy z winy pracodawcy ze wszystkimi konsekwencjami
    > i zaletami tego
    >
    > byc moze jest tak ze wasz szef zdaje sobie sprawe z powyzszego i czeka az
    > ci ktorym to nie pasuje poloza wymowienia i wtedy bedzie do przodu,
    > zmuscie go do wydania nowych umow, gfdyz stare z powodu przeprowadzki sie
    > zdezaktualizowaly

    Czy jest jakis odgornie sprecozowany okres, w ktorym pracodawca powinien dac
    nam do podpisania nowe umowy?
    Np. 30 dni od chwili przeprowadzki. A moze go nie ma? Moze pracodawca
    powinien byl podpisac z pracownikami nowe umowy PRZED przeprowadzka?