  • Data: 2015-11-23 22:59:51
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF wrote:

    > Nie wyjdzie.
    > Odcinki mają od kilometra do sześciu.
    > Przy stratach na wyhamowanie i na ruszenie ciężko będzie
    > przekroczyć limit, dodatkowe kilkadziesiąt sekund na zamianę
    > miejsc to uniemożliwi.
    > Nie dotyczy teoretyków którzy zaproponują na gównianej drodze
    > rozpędzić dobry samochód do ponad 300 kilometrów na godzinę.

    tym razem nie chodzi o przekroczenie tylko o nieprzekroczenie.
    Myslisz, ze ktos jeszcze bedzie stał z raderm na tych 6 km?
    Wątpię.
    Więc masz 6 km niczym nie skrępowanej jazdy na maxa tam i z powrotem.
    A nawet jak nie z powrotem, to depnę ma maksa a tuż przed wyjazdem z
    odcinka pojde sie odlać w krzaki.