  • Data: 2015-11-23 20:24:32
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-23 o 16:16, witek pisze:

    > te odcinkowe pomiary predkosci to bedzie fantastyczne miejsce do
    > testowania samochodow.
    >
    > Wsiada dwoch wariatów. Jeden pędzie ile wlezie caly odcinek, pod koniec
    > zamieniają się miejscami i drugi sobie wraca.
    > Srednio wyjdzie ile trzeba.

    Nie wyjdzie.
    Odcinki mają od kilometra do sześciu.
    Przy stratach na wyhamowanie i na ruszenie ciężko będzie
    przekroczyć limit, dodatkowe kilkadziesiąt sekund na zamianę
    miejsc to uniemożliwi.
    Nie dotyczy teoretyków którzy zaproponują na gównianej drodze
    rozpędzić dobry samochód do ponad 300 kilometrów na godzinę.