    From: "Arek (G)" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochroniarze Saturn - Nowe praktyki
    Date: Mon, 15 Oct 2007 18:18:02 +0200

    Olgierd pisze:

    > Autentycznie, masz już obsesję na punkcie ochroniarzy.
    > Czyżby jakieś kompleksy? "Wprawdzie ci mężczyźni są tacy duzi i silni, że
    > mogą mnie uderzyć, ale ja wiem, że są bardzo głupi"?

    Jeden z moich dalszych znajomych był ochroniarzem w dużym markecie.
    Zawsze mawiał, że musi przeczytać Stary Testament aby się dowiedzieć,
    czy w raju było też tak fajnie jak w jego robocie:) Co prawda
    największym rajem była nocna zmiana, ale za dnia jak się dobrze
    kombinowało to też źle nie było. Oczywiście nie wszędzie jest tak samo.

    A.