  • Data: 2010-02-05 16:13:13
    Temat: Re: Ochroniarz w markecie i rewizja plecaka
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:hkhf8i$t5i$1@news.onet.pl basteku
    <b...@N...interia.pl> pisze:

    > Jaka w tym jest merytoryczna odpowiedz na moje pytanie ??? ja pisze, ze
    > nie umiem czytac w Twoich myslach :) a Ty piszesz, ze wiesz :)
    Chłopcze - gdzie tu pytanie?
    Przecież to zwyczajny komentarz.

    > Watpi w to, ze ja cos rozumiem ??
    Ano.

    > Kolejne wyrwanie z kontekstu kawalka cytatu i odpowiedz :)
    Eee tam, po prostu nie dajesz rady rozumieć albo nie chcesz rozumieć.

    > chyba nie bede sie powtarzal :)
    Tak trzymaj.

    > gdzie kontekst ??
    A pisałem, że masz pewne trudności...

    > Gdzie tu sens dyskusji ??
    Ja cię do niej nie zapraszałem.
    Skrytykowałem twoje bezsensowne stanowisko i tyle.

    > I dalej tak samo ... bez sensu wyciete zdania i komentarz :)
    Ależ zrozum - to, że uważasz coś za bezsensowne nie znaczy, iż tak jest,
    wręcz przeciwnie.
    Przecież nikt nie musi się odnosić do całości emanacji twego umysłu. Można
    tylko do szczególnie zabawnych kawałków, no nie?

    > Tak przy okazji Tobie nigdy nie zdarzylo sie bledu ortograficznego
    > popelnic ??
    Owszem, zdarzyło.
    Ale nie tyle za jednym razem.

    --