    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochroniarz czy przestępca?
    Date: Wed, 11 Jun 2008 13:09:34 +0200

    On Tue, 10 Jun 2008, Jacek_P wrote:

> [...]
    [...]
    > Przeczytaj moj post ponownie, a potem jeszcze raz i do skutku...
    >
    > Od rana, bo siedze w domu z dzieckiem, sprawdzam w tym watku hipoteze,
    > ze uzytkownicy usenetu od pewnego czasu trwale utracili, a niektorzy
    > nigdy nie posiadali (pokolenie wideo, aliterackie), zdolnosc rozpoznawania
    > w tekscie ironii, kpiny, sarkazmu, o ile nie sa obudowane stosem
    > emotikonow. I ty niestety tez jestes tego potwierdzeniem.

    Obawiam się, że nie bierzesz pod uwagę czegoś innego: że czytanie postów
    z założeniem, iż mogą zawierać ironię czy sarkazm w "grubej" postaci
    jest niebezpieczne. Tak dla czytającego jak i piszącego.
    Nie widziałeś *poważnie* pisanych postów ze skrajnie bzdurnymi
    treściami, czy to formalnymi (w rodzaju zachowania w tajemnicy
    rozwiązania które się opatentuje) czy wynikającymi ze skrajnych
    zapatrywań. To od strony czytelnika, ktoremu może się wydawać,
    że gdzieś ironię zauważył.
    A granicą absurdu na razie jest AFAIR wjazd "służb" w wyniku użycia
    przez ironizującego słów, które ktoś potraktował poważnie, polecam
    archiwa p.r.f.c (.foto.cyfrowa). To od strony piszacego.
    Ja tam bym zalecał emotikonki. Jednak.
    I teraz rozważ, czy żartuję, czy piszę poważnie.

    pzdr, Gotfryd
    (wyjątkowo oszczędzający nawet na znakach interpunkcyjnych
    innych od kropki)