  • Data: 2008-04-15 21:29:13
    Temat: Re: Ochrona posiadania
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> napisał w
    wiadomości news:fu2g50$1ff$1@inews.gazeta.pl...

    > Dokładnie to co mam nazywa się "protokół przekazania lokalu do celów
    > wykończeniowych" Nie nazwali go protokołem odbioru, gdyż budynek jeszcze
    > nie jest odebrany technicznie - i BTW nie wiadomo, kiedy będzie. Ale
    > pytałem kiedyś pewną osobę z Biura Sprzedaży, czy taki protokół ma ta
    > samą moc prawną, co protokół odbioru, i stwierdziła, że tak.

    Mało istotne, jaki tytuł nosi ten dokument. Kluczowym jest, co zawiera.
    jeśli wynika z niego, że lokal Ci wydano, to developer dał ciała. Lokal
    jest Twój, a jego udostępnienie to Twoja dobra wola. W chwili spisywania
    protokołu wyrażałeś na to zgodę, a teraz nie wyrażasz. Natomiast jeśli w
    protokole napisano, że udostępniają Ci lokal w celu wykończenia, to sprawa
    jest trochę bardziej skomplikowana, bowiem Ci go nie przekazali.

    > Wracając do pytania - jakie paragrafy to regulują?

    Kodeks cywilny.