eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOchrona - czego można się domagać teraz oraz jak protestować w przyszłości? › Re: Ochrona - czego mo?na sie domagaa teraz oraz jak protestowaa w przysz3o?ci?
  • Data: 2009-12-07 09:09:51
    Temat: Re: Ochrona - czego mo?na sie domagaa teraz oraz jak protestowaa w przysz3o?ci?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (07.12.2009 08:49), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Bo nie da się stwierdzić czy gość mówiąc ,,nie ma drugiego hasła''
    > kłamie czy nie.

    Ty poważnie to mówisz?

    Naprawdę sądzisz że jakaś władza posługująca się torturami (przypominam
    że takie jest założenie w tym podwątku) w celu uzyskania dostępu do
    twoich danych na dysku przejmie się tym że nie da się stwierdzić czy
    kłamie czy nie?

    Ja raczej sądzę że jak będą ci wyrywać paznokcie, to jak przy ostatnim
    nadal będziesz twierdzić że nie ma drugiego hasła - uznają że *być może*
    nie kłamiesz.

    p. m.