eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOchrona - czego można się domagać teraz oraz jak protestować w przyszłości? › Re: Ochrona - czego mo?na sie domagaa teraz oraz jak protestowaa w przysz3o?ci?
  • Data: 2009-12-07 21:10:01
    Temat: Re: Ochrona - czego mo?na sie domagaa teraz oraz jak protestowaa w przysz3o?ci?
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Sjkoro cie zatrzymali na 2 godziny to cos musiales miec jednak nie
    > czystego na sumieniu, nie wierze, by niewinnego czlowieka zwineli na 2
    > godziny.... A bajki o zepsutym telefonie.... Az tak naiwny jestes do tego?
    Az takich radarów to nie maja aby móc przeswietlac moje sumienie, a moze cos
    ostatnio kupili takiego z USA?

    A ten telefon, to tez bym nie uwierzyl, ze mógl byc przez sznurek podlaczony
    ale
    sam slyszalem ich krzyki do sluchawki przez godzine, torturowany by tyle
    nie dal rady wrzeszczec, a bylem obok i smiac sie chcialo z sytuacji, bo oni
    tez
    juz powoli nie wierzyli chyba w ten "dr" ale nie mieli jak tego potwierdzic.

    > Pogwalcil twoje prawa, nie mogles nic zrobic!
    > Powiedz czy mogles odmowic z nimi jechac na komende? Nie bo by cie zakuli
    > w kajdanki i mieli pretekst do oskarzenia o utrudnianie czynnosci
    > sledczych:)

    Podaj jaka procedure powinni zgodnie z prawem zastosowac policjanci
    w takiej sytuacji, przypomne ze przez radio uzyskali informacje, ze ten druk
    dr jest skradziony.
    A ja i tak nie moglem im odmówic tej wycieczki bo by wezwali policje :).

    > Nawet za PRL-u Milicja tak nie dzialala. Jak nie mieli jsanych przeslanek
    > i nie byli pewni to nic nie robili.
    Jasne!, a do domu mi przylazili tylko ostrzec, ze chyba samochód sam sie
    otworzyl
    na parkingu - no bo w trosce o bezpieczenstwo obywatela. A oczy biegaly
    dookola mieszkania czy jakas ulotka gdzies nie lezy.

    > Bo jak by cokolwiek zrobili to Radio Wolna Europa miala by temat na 6
    > miesiecy oraz dobry powod do rewolty.
    To radio to tez polityka i nie dla wszystkich bylo dostepne, SB czuwalo nad
    wszystkim.

    > Dzis jak widac nie ma potrzeby by wystarczy, ze pan policjant zagwizda w
    > gwizdek a ty juz sie obnazysz by pokazac mu czy cos nie chowasz. Bedziesz
    > takim obywatelem na gwizdek:)) Przeca nic do ukrycia nie masz - prawda?

    Ty naprawde nie pamietasz jak kiedys milicjant wchodzil na wiejska "zabawe"
    sam, bez broni, i wszyscy milkli i nikt reki nie smial podniesc? Moze to
    byl
    objaw jedynie sympatii dla "wladzy"? A teraz to kilku uzbrojonych boi sie
    wejsc
    w obawie o zdrowie,
    swoja droga uwazam, ze poprzedni stan byl bardziej poprawny w tym aspekcie.

    > Nie, ale czuje sie ponizony. Nie jestem z marsa tylko z tej ziemi,
    > dlaczego byle robak moze granice przekraczac bez dokumentow a ja musze byc
    > znakowany jak bydlo?
    > Kazde przekraczanie granicy wiazace sie z rewizja i dokumentami jest dla
    > mnie upokarzajace -dla ciebie nie?

    Potraktuj to jedynie jako przejscie przez sluze - filtr od robali, robali
    bandziorów
    ludzkiej rasy. Wytarcie butów o wycieraczke - czy to tez ponizenie?

    > Ja tam nie wiem, ale w ten sposob mozna kazdego na 2 godziny zatrzymac do
    > sprawdzenia samochodu...
    A moga zatrzymac cie bo "masz brudne swiatla" i przy okazji sprawdzania
    swiatel
    wpisac w raport ze utrudniales czynnosci, uderzyles poicjanta w twarz,
    zelzyles slowem itd.
    i masz na dlugo przesrane - ale ja o takim czyms osobiscie nie slyszalem -
    wiec po co
    oskarzac kogos o zlosliwosci na zapas?