    From: Pav <n...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obywatelska inicjatywa ustawodawcza
    Date: Sun, 22 Jan 2006 23:57:10 +0100

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Pav [###n...@z...pl.###] napisał:
    > .
    >
    > No to nasi posłowie odrzucają projekt w pierwszym czytaniu i trwa to
    > kilkadziesiąt sekund.

    Dobra a jak tych projektów jest masa?A jak niektóre np przejdą
    pierwsze czytanie?Szczerze mówiąc nie widzę sensu takiego gdybania..
    Dobrze ,że jest furtka, a jak uważasz że powinna być inna
    to...zbieraj podpisy:D:D

    > Nie o poglądy mi chodzi, tylko zaplecze biurokratyczne. Załomy, że na
    > tej grupie wymyślimy jakąś tam ustawę. Ile jesteśmy w stanie zebrać
    > podpisów?
    Zależy od ludzi . To wcale nie jest uzależnione od jakiegoś
    wyimaginowanego biurokratyzmu,
    tylko od jakości i zaangażowania ludzi.Na pewno jest bardzo trudno
    takie cos osiągnąć.Sukces zależy od wielu różnych czynników między
    innymi od chwytliwości haseł.Za to myślę że jak komuś bardzo zależy
    to łatwiej mu wynająć lobbystów niż zbierać podpisy.To świadczy
    niezbyt dobrze o tej naszej demokracji, ale przede wszystkim o posłach.