    From: gacek <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obrażający film na youtube
    Date: Thu, 22 Sep 2011 15:48:08 +0200

    On 2011-09-22 10:58, Sherkan wrote:
    > Witam,
    > Prowadzę firmę. Tworzę gry komputerowe, w które gra setki graczy w
    > internecie.
    > Kilku z graczy jawnie w grze oszukiwało, łamali regulamin i zostało
    > wyrzuconych z gry za oszustwa.

    A nie możecie poprawić gry, tak żeby nie można było oszukiwać?

    "Bug jest to wada oprogramowania - w przypadku SGUni będzie to błąd w
    grze. Polegają one na nieuczciwym wzbogacaniu się graczy co jest
    karalne. O każdym znalezionym błędzie trzeba poinformować natychmiast
    Operatora Gry i zaprzestać go używać. W powiadomieniu należy napisać
    czas wykonania/znalezienia buga, sytuacja jaka go spowodowała oraz
    skutki."

    No bez jaj. A o tym co jest uczciwe decydujesz ty z kolegami?

    > Nie mogą pogodzić się z tym, stworzyli
    > filmik na youtube, w którym szkalują mnie moją grę, tak aby zniechęcić
    > do niej jak najwięcej obecnych graczy. Film w ciągu 10ciu dni
    > obejrzało ponad 70 osób i robi się coraz popularniejszy wśród obecnych
    > graczy.

    Właśnie dodałeś do tego z kilkaset :D

    > Jednym słowem obrażają mnie, administrację gry, chcą zrobić wszystko
    > żeby teraz zniszczyć ten projekt.

    To naprawdę nie jest wszystko. patrz 4chan.

    > Są komórki do walki z przestępczością internetową przeciez, którymi
    > policja się chwali... Mysle ze po adresie IP, mozna namierzyc osobę
    > tworzącą film a po nitce można by dojsc do osoby, ktora obecnie
    > zamiesciła ten film.

    Chcesz być deweloperem, który popadł w konflikt z graczami, czy
    deweloperem, który gania niezadowolonych graczy po sądach.

    Ludzie przez ileś czasu grali w twoją grę i zapewne (do czasu) mieli z
    tego frajdę. Zamiast szukać winy u nich zastanów się co zrobić, aby
    sytuacja się nie powtórzyła.

    gacek