  • Data: 2005-08-21 10:40:38
    Temat: Re: Obraza przez gg
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:de9doc$chl$1@inews.gazeta.pl...

    > Art. 216.
    >
    > § 1. Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej
    > nieobecność,
    >
    > lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła,
    >
    > podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.
    >
    > § 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego
    > komunikowania,
    >
    > podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia
    > wolności
    >
    > do roku.

    Czy komunikator gadu-gadu jest w rozumieniu prawa srodkiem masowego
    komunikowania ? Czy przeslanie czegokolwiek pod konkretny numer
    gadu-gadu jest przez prawo uznawane za "publicznie" ? No bo "w
    zamiarze" to oczywiscie nie bylo, palec mi sie omsknal zapewne. Tzn.
    nie mnie a Komus. Bo to przeciez Nie Ja. Oj, chyba bym sobie jednak
    poradzil, mimo zem nie fachowiec... :-)))

    marekz