eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoObowiązek wywieszenia regulaminu przez spółdzielnie mieszkaniowe/ informowania spółdzielni o wymianie drzwi wejściowychRe: Obowiązek wywieszenia regulaminu przez spółdzielnie mieszkaniowe/ informowania spółdzielni o wymianie drzwi wejściowych
    From: Sebastian Malysa <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowiązek wywieszenia regulaminu przez spółdzielnie mieszkaniowe/
    informowania spółdzielni o wymianie drzwi wejściowych
    Date: Tue, 14 Feb 2012 10:38:01 -0800 (PST)

    On 14 Lut, 19:29, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > to się nazywa ograniczone prawo rzeczowe.
    > Ot taki utwór nieznany w innych systemach.
    >
    > Dokładnie kupiłeś prawo pomieszkiwania w lokalu będącym własnością
    > spółdzielni z prawem sprzedaży tego prawa i prawem jego  dziedziczenia.
    >
    > Zrozumiesz kiedy spółdzielnie zaczną bankrutować i nagle się okaże, że
    > "twoje" mieszkanie też zbankrutowało.

    Dziękuję za konkretną informację, widzę że wiele nie zdziałam i nawet
    jestem gotów zgodzić się z tym bezsensem ale zastanawiam się czy skoro
    oni są na tyle bezczelni to czy ja mogę zagrać w drugą stronę tzn.
    udowodnić im że nie ma jasno wystawionej informacji jakie mam
    obowiązki a konkretnie że mieli obowiązek wystawić regulamin i od
    zakupu mieszkania takowy nie wisiał? Reasumując czy wogole jest gdzieś
    zapisane że jeśli jest regulamin to np. musi on wisieć?