eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoObowiązek wywieszenia regulaminu przez spółdzielnie mieszkaniowe/ informowania spółdzielni o wymianie drzwi wejściowych › Re: Obowiązek wywieszenia regulaminu przez spółdzielnie mieszkaniowe/ informowania spółdzielni o wymianie drzwi wejściowych
  • Data: 2012-02-14 18:55:47
    Temat: Re: Obowiązek wywieszenia regulaminu przez spółdzielnie mieszkaniowe/ informowania spółdzielni o wymianie drzwi wejściowych
    Od: Sebastian Malysa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Lut, 19:46, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > nawet jak musi wisiec to jego brak nie oznacza, ze mozesz go zlac.
    > Bylo sie orientowac to mozesz zanim zaczales robote.
    > Teraz zastanow sie co mozesz zrobic, zeby jak najmniej na tym stracic.
    >
    > Nie napisales o co im w zasadzie posz o.

    Ja wiem że nieznajomość prawa nie usprawiedliwia ale już nie
    dopełnienie obowiązku wywieszenia do publicznej znajomości regulaminu
    lub na przykład niedpełnienie obowiązku zaznajomienia z regulaminem
    lokatora to już jest problem. Wydaje mi się że powinienem coś podpisać
    że zostałem zaznajomiony gdy byłem zgłosić się do spółdzielni?