  • Data: 2007-09-02 20:28:26
    Temat: Re: Obowiązek udostępnienia logów policji
    Od: "Jan Werbiński" <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "czar" <c...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:fbdpkb$par$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jesteś operatorem publicznym ??
    > ilość klientów przekracza 500 ??
    > działasz na terenie 1 gminy ??
    > bo może sie okazać ze trzeba jeszcze kancelarie tajną i poświadczenie
    > bezpieczeństwa posiadać :)

    Jak napisałem w wiadomości otwierającej wątek:
    nie jestem operatorem publicznym _w_rozumieniu_ustawy_,
    nie przekracza,
    działam w 1 gminie,
    nie muszę mieć kancelarii.

    Zatem mogę uważać, że nie ma żadnej podstawy prawnej, która zobowiązuje mnie
    do logowania połączeń moich abonentów, a w szczególności który abonent
    łączył się z IP x.x.x.x o tej i o tej godzinie danego dnia?

    Dotychczas policjantom wystarczyło tłumaczenie "z tego IP korzysta xx osób,
    nie jestem w stanie pomóc zidentyfikować podejrzanego z powodu zbyt małej
    ilości dostarczonych danych".

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/