  • Data: 2009-01-10 08:25:49
    Temat: Re: Obowiązek odśnieżania ciągu pieszo-rowerowego?
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    news:1k8r703pc3114$.dlg@piki.fixed...

    > Wg. PORD jest to chodnik:
    > # chodnik - część drogi przeznaczoną do ruchu pieszych;
    >
    > Nie ma zdefiniowanego czegos takiego jak 'droga dla pieszych',

    Znak C-16 definiuje wprost drogę dla pieszych. Przy czym ta droga
    niekoniecznie musi przylegac do jezdni. Najczęściej jest to droga samoistna.
    Nie jest zatem chodnikiem.
    Przeczytaj sobie to:
    http://www.znaki.pl/DziennikUstawNr220/Znaki_nakazu.
    pdf str. 8

    Zwlaszcza ten akapit: "Znaku tego nie umieszcza się na CHODNIKACH i innych
    drogach, których przeznaczenie dla pieszych jest oczywiste".

    Czujesz już różnicę między chodnikiem a drogą dla pieszych i ich odmienny
    status prawny?

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'