  • Data: 2003-07-11 09:21:02
    Temat: Re: Obowiazek meldunkowy i WKU...
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wku napisał:

    > Czy jest cos, co moge zrobic w tej sytuacji?

    Jeżeli masz paszport to niech Twoi rodzice odpowiedzą, że wyjechałeś
    na stałe za granicę.
    Jeśli jeszcze go nie masz to niech rodzice powiedzą, że wyrzucili Cię
    z domu bo nie chcieli mieć w domu narkomana.
    I w te pędy wyrabiaj paszport i "wyjeżdżaj" za granicę.

    > Czy moge sie po prostu wymeldowac z miejsca zamieszkania?

    > Czy raczej w Polsce musze byc gdzies zameldowany?

    Jeśli się wymeldujesz to powinieneś się zgłosić do właściwej komendy uzupełnień
    i zgłosić. Inaczej jesteś przestępcą.
    No cóż - ciekawe ile jeszcze czasu młodzi Polacy będą sobie pozwalać na to by być
    niewolnikami we własnym kraju
    Ba! Każdy pracodawca ma OBOWIĄZEK zgłosić fakt zatrudniania Ciebie, o czym
    oczywiście nikt nie wie i nikt tego nie czyni, ale.... jak Ci się trafi idiota
    pracodawca to kto wie co zrobi.

    > A jesli juz nie bede nigdzie zameldowany, to czy nie bede mial problemow z
    > wyrobieniem paszportu i prowadzeniem dzialalnosci gospodarczej (dzialalnosc
    > juz istnieje, mam zalozone konta bankowe i wszystko, co jest mi potrzebne)?

    Nie wiem jak z paszportem, z resztą nie ma problemu

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza