  • Data: 2008-08-19 13:57:45
    Temat: Re: Obowiązek meldunkowy
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> wrote
    > Przypominam:
    >
    > Użytkownik "*piotr'ek*" <...> napisał w news:g8baoo$roo$1@inews.gazeta.pl

    A ja przypominam:

    "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote in message

    > Staroć już nieaktualna od paru lat.

    Kluczowe znaczenie ma słowo NIEAKTUALNA ;)
    Po prostu najpierw twierdził, że nieaktualna, a jak się okazało, że
    aktualna, to pisał, że jest martwa.

    Tak czy siak, przepisy są aktualne, czasem stosowane, ale *piotr'ek* miał
    rację w tym względzie, że faktycznie masowo łamane i większości martwe,...
    do czasu jakiegoś konfliktu z organami lub sąsiadami;)