  • Data: 2003-01-14 16:05:28
    Temat: Re: Obce tablice rejestracyjne.
    Od: "Szymon Gluch" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem, ale sądzę że nie ma znaczenia czy samochód jest wykorzystywany
    > do celów "osobistych" czy DG - inaczej "wszyscy" jeździliby starymi
    > samochodami niemickimi (oczywiście w celu prowadzenia DG :>) !

    Nie pomogliscie Wy, wywiedzialem sie sam.
    Do potrzeb dzialalnosci gospodarczej mozna wprowadzic na polski obszar celny
    srodki produkcji i srodki transportowe na podstawie czasowej odprawy z
    calkowitym zwolnieniem od cla. Wyklucza sie jednak ze srodkow transportowych
    samochody osobowe. Korzystanie z tej procedury wymaga uzyskania zezwolenia
    lokalnego urzedu celnego.
    Kazdy miesiac uzywania na ternienie RP oznacza koniecznosc zaplacenia 3%
    naleznego za taki towar w normalnym imporcie cla. Towary wwiezione na
    podstawie tej procedury sa objete odpowienio stosowanymi dla takich towarow
    stawkami cla i akcyzy.

    Mam to na pismie.

    Reg.
    Szymon