    Date: Thu, 25 Apr 2013 20:32:02 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    <kl5pat$afi$1@news.task.gda.pl> <kl5po3$qv5$2@node2.news.atman.pl>
    <kl5qmv$ead$2@news.task.gda.pl> <kl7qkv$o6j$2@node1.news.atman.pl>
    <kl7uid$i63$1@node2.news.atman.pl>
    <51779237$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl843o$ncj$3@node2.news.atman.pl>
    <51779d1a$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl87tk$ric$1@node2.news.atman.pl>
    <5177a713$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl89ib$t3s$1@node2.news.atman.pl>
    <5177afe5$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl8bjj$vkl$1@node2.news.atman.pl>
    <5177b568$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl8e0j$evt$1@node1.news.atman.pl>
    <5177cb27$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl8luc$nn7$1@node1.news.atman.pl>
    <5177f8b7$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl9en4$jfo$1@node1.news.atman.pl>
    <5178f2f2$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
    <klb2sm$7sf$1@node1.news.atman.pl>
    <5179452e$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <klbm3e$sgh$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 25.04.2013 18:37, Andrzej Lawa pisze:
    > Pomyśl. Mowa była o twoich nietypowych reakcjach na kawę. Wystąpiło
    > skojarzenie z postacią serialu.

    No więc cię informuję, że nie znam, więc nie wiem czy to żart w stylu
    ,,to doktor od dziwnych spraw'' czy to żart w stylu ,,jesteś do niego
    podobny'' czy to żart w stylu ,,była w serialu taka akcja'' czy to żart
    w stylu ,,on taki problem rozwiązał'' .... Możliwości jest multum i
    informuję cię, że nawet milimetra o tym serialu nie wiem, więc jak
    chciałeś przekazać jakąś głębszą myśl tym nazwiskiem, to musisz rozwinąć.

    > Nie każdy ma taki luksus, że może spać tyle ile chce.

    No a jak ktoś nie ma kasy na jedzenie, to powinien łykać tabletki
    powodujące zanik apetytu?

    > Powszechna choroba cywilizacyjna - brak czasu.

    Kwestia priorytetów. Zamiast siedzenia noca na fejsie, iść spać.

    A takie sztuczne odpędzanie snu wykończy rychło organizm.

    > Wiesz, już ty, jako osoba otwarcie przyznająca się że słyszy głosy,
    > których nie ma, masz najmniejsze prawo wypowiadać się o zaburzeniach
    > świadomości.

    Znów mnie z kimś pomyliłeś? Gdzie niby pisałem, że słyszę głosy, których
    nie ma?

    > Nie rozmawiamy o małych dzieciach.

    a jak jest duży i nie umie?

    > Nie musi być.

    I sam zbada wszystko wokoło na świecie co go otacza i zrozumie... Jasne.

    > Ależ ze związkiem. Może zaszkodzić? Może. Poważnie? Poważnie.
    > Zdelegalizować!

    Ale zaszkodzić chorym. A nie wot tak z definicji.

    > Podejmują świadomą decyzję.

    Raczej nieświadomą. Działa syndrom wyparcia, że mnie to może spotkać.
    Oraz działa papierowość zagrożenia. Niby wiem, że rak, ale póki go nie
    dostanę, to nie do końca mój organizm czuje co to znaczy.

    >Kim jesteś, że chcesz im to odebrać?.

    Bliźnim, który ma etykę troszczenia się o bliźnich.

    > Marihuana praktycznie nie ma fizjologicznych skutków ubocznych, nawet
    > przy ogromnej dawce. Może jakbyś wagon tego zjadł na raz, to byłby jakiś
    > problem.

    No wiec spoko, w takim razie, marihuana niech będzie dopuszczona.

    > Te testy były robione.

    No i w materiałach które pokazałem choćby wyszło, że powoduje problemy z
    mózgiem.

    > Zgłoś się na błękitną linię - tam cię poinstruują.

    Poinstruują jak żyć jak się nie ma jak?

    > Ale to nie jest wina alkoholu - tylko człowieka.

    Człowieka pod wpływem alkoholu. I niestety nie są to rzadkie przypadki.

    > Ano wczytaj się. Często taki maltretowany małżonek dawno by już wykopał
    > sadystę/sadystkę z życia, ale mu jakaś zasrana religia nie pozwala i "co
    > ludzie powiedzą".

    Niespecjalnie znam religię, która nie pozwala, w szczególności w Polsce
    jeśli jest, to jest ona tak marginalna, że można pominąć jej wpływ. Za
    to ,,co ludzie powiedzą'' to owszem, problem społeczny w ogólności jest
    bardzo silnie związany z problemem alkoholowym. Jest też problem ,,i co
    dalej, jak dalej żyć'' oraz ,,i kto mnie uchroni przed zemstą takiego''
    i inne milion problemów.

    > Jedzie sobie rowerzysta polną dróżką po dwóch piwkach. Wokół pusto,
    > samochody tamtędy nie jeżdżą. Trafia na pieszy patrol wyrabiający normę.
    > I traci prawko.

    Jesteś pewien? Polna dróżka zalicza się do miejsc, gdzie wolno? To nie
    dotyczy dróg publicznych tylko? Po moim ogródku też nie mogę pijany
    jeździć na rowerze?
    Jeśli jest tak, jak mówisz, to jest to błąd koncepcyjny wg mnie i należy
    go ASAP naprawić.

    > I zwracam uwagę, że wszystkie te uciążliwości SĄ nielegalne. Co bo
    > zmieniło zdelegalizowanie papierosów i alkoholu? A jeszcze musiałbyś
    > mocz zdelegalizować.

    To by zmieniło, że wtedy te osoby by nie były pod ich wpływem, bo by nie
    było tych substancji.

    Jeżeli ,,uciążliwość'' jak to nazywasz wynika z zewnętrznych przyczyn,
    to ich brak ją zlikwiduje. Przykład z menelami pokazałem, że twoja wizja
    ,,państwo dopilnuje uciążliwości'' jest słabo realna.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek