    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Thu, 18 Apr 2013 16:09:12 +0200
    <kkk5sp$nj0$1@mx1.internetia.pl> <kkk5pq$buv$1@news.task.gda.pl>
    <kklh1n$mnq$1@node2.news.atman.pl> <kklqpr$td$1@node2.news.atman.pl>
    <kklsr6$p0s$1@news.task.gda.pl>
    <516e9441$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkm62l$h83$1@news.task.gda.pl>
    <516ea62b$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkma3o$gjs$1@node2.news.atman.pl> <kkmeif$kvc$1@node2.news.atman.pl>
    <516ec9b7$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkmhn8$fpt$2@news.task.gda.pl>
    <516ed0b8$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkmtrm$4s9$1@node2.news.atman.pl> <kkn30k$9si$5@node2.news.atman.pl>
    <kkn4om$bp1$1@node2.news.atman.pl> <kkn574$cas$2@node2.news.atman.pl>
    <kkn5rk$ck7$2@node2.news.atman.pl> <kkn6u0$1qp$1@node1.news.atman.pl>
    <kko44q$81r$1@node2.news.atman.pl> <kkof56$8de$3@node1.news.atman.pl>
    <kkoggp$a50$1@node1.news.atman.pl> <kkohem$l3j$1@node2.news.atman.pl>
    <kkoj0m$d03$1@node1.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304181355030.3020@quad>

    > Co nie przeszkadza ... podnoszeniu podatków.

    Widać granica nie została osiągnięta.

    I, zwracam uwagę, u nas podatki nie są najwyższe. Są kraje z wyższymi
    podatkami, do których wiecznie marudzący "polacy" wzdychają jako wzór
    dobrobytu.

    > Obniżki zazwyczaj dokonuje już inna ekipa.
    > I dopiero ta "zzagraniczna" ekipa uzyskuje wzrost wpływów z tych
    > podatków co już "zmieniły trend".

    Hmm... A weź przypomnij mi, która ekipa obniżyła podatek dochodowy?
    ;->

    > Słusznie.
    > Jest jeszcze jedna wersja: wycofuje się po prostu z konkretnego
    > segmentu, patrz Samsung i harddyski.

    Owszem. Ale jak wszyscy inni się już wycofali... ;)

    > Ryzyko było opłacalne i tyle.

    Na pewno nie robili tego na ślepo. Ceny wzrosły. U prywatnych
    producentów. Szok, nie? ;->

    [ciach]

    > Widocznie koszty pamięci nie stanowią jak dotąd 50% *dochodów* klientów

    No i? Wystarczyłoby jakby nagle się producenci paru kluczowych towarów
    zmówili i podnieśli ceny dwukrotnie.

    A zwracam uwagę, że jedną z ról państwa jest zwalczanie takich układów.

    Coś za coś.

    Jak widać póki co większość ludzi uważa, że więcej zyskują jak tracą na
    państwie.