eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokierowcy nie zatrzymują się przed przejściem dla pieszych › Re: [OT] kierowcy nie zatrzymują się przed przejściem dla pieszych
  • Data: 2007-11-07 22:28:36
    Temat: Re: [OT] kierowcy nie zatrzymują się przed przejściem dla pieszych
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie brzmi. Jakis czas taki przepis (znaczy znak drogowy w rozporządzeniu)
    > obowiązywał również w .pl (w PRL ściślej).
    > *Podobno* było całe jedno przejście tak oznaczone :)

    Hehe O! A tego to nie wiedzialem:)) a szkoda, bo to faktycznie ciekawostka,
    szkoda, ze wprowadzono tego na masowa skale, jednak jak sie domyslam ilosc
    pojazdow byla zdecydowanie mniejsza niz dzis...
    Jednak pamietam, ze PRL mimo wszystko jakos tam staral sie wdrazac zasady
    poruszania sie po drodze od najmlodszych lat.
    Szkoda tylko, ze po 1989 roku wszystko przerwano bo "nalezy doprowadzic
    wszystko do ruiny i budowac od nowa" [Jan Krzysztof Bielecki - Premier
    Polski z ramienia UW] dzis wraca sie do sporej czesci PRL-owskich programow,
    stracono bezpowrotnie ze dwa pokolenia i to boli najbardziej, a wystarczylo
    tylko porawic, usprawnic (tak o tym kowili przedstawiciele -solidarnosci- na
    wiecach wyborczych w czerwcu 1989 roku), dzis odkrywamy "ameryke" na
    nowo....