  • Data: 2007-02-23 18:21:24
    Temat: Re: [OT]: Zakłócanie ciszy
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23.02.2007 Stengah <b...@o...pl> napisał/a:

    > Poza tym, widocznie podoba się Tobie system, w którym można wytaczać
    > postępowanie karne z ble powodu typu: pies sąsiada załatwił się na mój
    > trawnik...

    Tak, taki system mi się podoba. Skoro mogę zostać sam zaskarżony za skopanie
    psa sąsiadowi (by go oduczyć załatwiania się na moim trawniku), albo obicie
    gęby sąsiadowi (by zabrał się za tresurę psa, albo go chociaż pilnował) - to
    nie pozostaje mi nic innego, jak oduczać sąsiada takich dowcipów w sądzie.
    Jak poczuje ubytki w kieszeni - to gotów jestem założyć, że prędziutko
    pójdzie po rozum do głowy.

    Tak, taki system prawny, dający mi prawną obronę przed chamstwem - w naszym
    kraju, niestety, dość powszechnym - wydaje mi się coraz ciekawszy. Wydaje
    mi się godzien wręcz jakiejś obywatelskiej inicjatywy ustawodawczej, bądź
    czegoś w tym guście.

    I jeszcze raz ponawiam pytanie: może ktoś ma jakieś informacje na ten temat?
    --
    UPR - "Unia Polaków Rozumnych"