  • Data: 2004-04-09 06:50:27
    Temat: Re: [OT]? Rozlicznie portalu
    Od: "Tumor Mozgowicz" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poprosić to można zawsze, ale co będzie jeśli odmówią. W tym konkretnym
    przypadku wykonanie dzieła wcale nie jest takie oczywiste. Czy z ogólnych
    przepisów wynika, że wykonwaca _musi_ przedstawić jakiś dowód wykonanego
    zlecenia, nawet jeśli w umowie nie jest to wyspecyfikowane.

    --
    Pozdrawiam,
    Tumor Mózgowicz;