  • Data: 2007-08-15 21:10:54
    Temat: Re: [OT} Rocznica - prywatnie
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek_P" <W...@c...edu.pl> wrote in message
    news:f9vdq0$db7$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > W roku 1987? A gdziezes to wtedy siedzial? Bo mnie sie datuje dopiero od
    > 1993.

    Co sie tak ograniczasz do Polski.
    Pierwsze newsy po NNTP jak pamietam rozpowszechnily sie gdzies kolo 1986
    roku, ale "newsy" po UUCP powstaly cos kolo 1979 roku.. TS pierwsze grupy
    .pl załozył w lipcu 1994.
    A maile byly duuuuuuzo wczesniej. Juz nawet nie pamietam kiedy to bylo kiedy
    maila zobaczylem pierwszy raz. Chyba 5 lat wczesiej i nie byla to juz
    nowosc.