    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT : Re: ruch drogowy ... na światłach cały rok...
    Date: Fri, 30 May 2008 13:59:55 +0200
    <g1jap6$des$1@inews.gazeta.pl> <483d45b8$0$15056$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <g1jhq0$9c6$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g1jhug$4qp$13@news.onet.pl>
    <483d5001$0$15018$f69f905@mamut2.aster.pl> <g1jjfr$4qp$15@news.onet.pl>
    <483d5d54$0$15079$f69f905@mamut2.aster.pl> <g1jmn7$4qp$19@news.onet.pl>
    <483d5fb3$0$15018$f69f905@mamut2.aster.pl> <g1jn53$4qp$20@news.onet.pl>
    <483d6439$0$15123$f69f905@mamut2.aster.pl> <g1joht$4qp$22@news.onet.pl>
    <g1jsvr$rtf$2@news.onet.pl> <g1ljde$j0l$1@inews.gazeta.pl>
    <g1m55a$ecg$4@news.onet.pl> <g1o3be$sda$1@inews.gazeta.pl>
    <g1o6rv$gtv$1@news.onet.pl> <g1of7r$d07$1@inews.gazeta.pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 30 maj 2008 10:52
    (autor Dominik & Co
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g1of7r$d07$1@inews.gazeta.pl>):

    > No i brak obowiązku szkolnego spowoduje nagły wzrost bandytyzmu?

    Może nie nagły, ale zdecydowany i na pewno tak.

    > Ci wszyscy bandyci obecnie siedzący w więzieniach nie byli objęci
    > "obowiązkiem szkolnym"?

    Nie, to wynikanie nie w tę stronę.

    > I oczywiście, nie są też katolikami?

    Skoro siedzą w pace, to zapewne nie są, ale to jest akurat wynikanie nie w
    tę stronę.

    > Weszło. Do OC. Mieli odkręcać, ale jak zwykle na gadaniu się skończyło.

    No i zauważ KTO gadał i KTO miał odkręcać. :-P
    Czyżby Donek?

    > Gdzie mogę sobie kupić działkę na środku parku narodowego?

    W różnych miejscach. Nie wiem czy park narodowy czy inaczej się to nazywa,
    ale są strefy chronione, gdzie można budować tylko na istniejących już
    punktach, zaś na pozostałych mogą tylko mieszkańcy lokalni.

    > I jaką różnicę parkowi robi, że zamiast garażu wybuduję na środku tegoż
    > - legalnie- "budynek gospodarczy"?

    Nic nie wybudujesz...

    > Błąd- jeśli ktoś nie umie gospodarować swoimi pieniędzmi,
    > jakie ma kwalifikacje by zarządzać Twoimi?

    A skąd wiesz, że nie umie gospodarować?
    Nie wiem ile ma i mnie to nie interesuje, może wydaje na kota... Wali mnie
    to. To jego pieniądze. Może po to zarabia, żeby wydawać. A może ma kupkę
    gdzieśtam. Ty mówisz, że nie ma. Nie wiem na jakiej podstawie.

    > Ja nikomu willi nie wypominam. Uważam, że jeśli do polityki bierze się
    > bogaty- to przynajmniej jest szansa, że nie idzie się "nachapać".

    buhahahahaa

    > Wiesz, dla mnie facet w tym wieku, kawaler, mieszkający z mamusią i
    > korzystający z jej konta to synonim nieudacznika.

    Tak tak... Nieudacznik, bo się nie ożenił... Bo nie pasuje do wzorca?
    Bo ma dobre serce i nie odesłał matki-staruszki do alteshajmu.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com