    From: "ars" <a...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Date: Tue, 21 Aug 2007 20:41:52 +0200

    > prostego powodu - na 99 % od 1 stycznia 2008 beda wydawane znowu nowe
    > druki

    Tak i to wlasnie kosztuje panstwo polskie 50mln zlotych... zadowolony?
    zaplacisz 30zl + sciepa ekstra na 50 baniek. Tylko po co ja mam Ci do tego
    doplacac? nie chce... ci po nowym roku powinni placic 36,25zl, zeby z powodu
    swojej glupoty pokryc dodatkowe koszty... i nie mow mi, ze to z powodu
    panstwa... Ty sam zakladasz, ze chcesz wymienic w styczniu czyli po
    terminie. I teraz 8mln spoznialskich powinno zrzucac sie na 50mln, proste
    nie? a jak sie cos nie podoba to wypad z kraju tam gdzie maja dozywotnie
    dowody;)... jak masz gdzies te 30zl, to co Ci zalezy na tym, ze bedziesz
    mial dowod teraz, juz od roku, albo dopiero w styczniu 2008? wiesz,ze te
    8mln ludzi ktorzy teraz robia to na ostatnia chwile za pare lat bedzie mialo
    ten sam problem, w tej samej spoznialskiej 8mln kupie? i zas bedzie
    narzekanie i lament jakie to panstwo jest be... ja dowod wymienialem 2 lata
    temu, na spokojnie... bez kombinowania zeby tylko miec dowod jak
    najdluzej... i co z tego mam? musze sie skladac zas na tych ktorzy nie
    mysla... Pomysl co by bylo gdyby ludzie sobie juz dawno dowody
    pozmieniali... bylby spokoj i porzadek!!! urzedy nie sa do konca zle... to
    ludzie sa glupi i nie mysla!!! co jakby 20mln ludzi zlozylo sobie podanie w
    styczniu? nadal bys sie upieral, ze panstwo musi to obsluzyc? pomysl troche
    czlowieku a nie beda musieli za to placic inni...