    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Date: Sat, 18 Aug 2007 14:13:56 +0200

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 18 sierpnia 2007 13:45
    (autor swen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <eZAxi.33653$1G1.241@newsfe2-win.ntli.net>):

    > Pretensje do AWS-UW czyli dzisiejszego PiS-PO - im zachcialo sie ameryki i
    > plastiku.

    I bardzo dobrze. Stary DO był niewygodny i wkurzał jak mało. Nowy leży sobie
    ładnie z kartami....

    > Ja mam dowod wazny bezterminowo.

    No i? Prawo jazdy też mam bezterminowe, a mogą mi je zabrać.

    > Nie dosc, ze chca mie skroic 30zl to
    > jeszcze poswiec im czas na ich piepszone pomysly. Niech za darmo sami
    > wymieniaja, maja ku temu wszelkie mozliwosci, bo cale kartoteki ewidencji
    > ludnosci i niech mi przysla poczta.

    Ja pierdzielę, jacy ONI?

    > Zamiast zwalac wine na ludzi pomysl czasem kogo byl to pomysl, po co i kto
    > na tym zarobil.

    Tak. ONI. Oni są wszędzie. Nie otwieraj lodówki. Oni tam są.
    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl