  • Data: 2007-08-18 11:45:14
    Temat: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > I najgorsze w tym jest to, że przez takich debili normalni ludzie mają
    > przesrane... Bo jednak pewien odsetek obywateli wyrabia sobie teraz nowy
    > dowód z powodów zmuszających do wyrabiania teraz (zagubienie, osiągniecie
    > wieku itp) i oni mają przesrane, bo się Wielkiemu Szlacheckiemu Narodowi Z
    > Tradycjami (głównie do narzekania) nie chciało.

    Pretensje do AWS-UW czyli dzisiejszego PiS-PO - im zachcialo sie ameryki i
    plastiku.
    Ja mam dowod wazny bezterminowo. Nie dosc, ze chca mie skroic 30zl to
    jeszcze poswiec im czas na ich piepszone pomysly. Niech za darmo sami
    wymieniaja, maja ku temu wszelkie mozliwosci, bo cale kartoteki ewidencji
    ludnosci i niech mi przysla poczta.
    Zamiast zwalac wine na ludzi pomysl czasem kogo byl to pomysl, po co i kto
    na tym zarobil.