    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Date: Sat, 18 Aug 2007 00:37:38 GMT

    Zgadza sie!

    > A reszta ludzie przy obróbce tego oczywiscie pracuje za darmo w ramach
    > wolontariatu, koszt utrzymania budynków wynosi zero, a maszyny dostaliśmy
    > w prezencie od dobrego wujka z ameryki.
    > Koszt produkcji jest znikomą częścia całej infrastruktury.

    Bredzisz, guwno sie znasz!
    Cala sprawa dowodow zajely sie cztery podstawowe firmy:
    - wegiersko polska spolka (5 osob! wszyscy to byli oficerowie wojskowi 3
    wegrow i 2 polakow) ktora calosc wygrala
    - computerland
    - idea
    - drukarnia skarbowa
    Policz okolo 20mln dowodow razy 30 zlotych.... Malo, to pomysl, idea, ta
    spolka pol-weg, comuterland i drukarnia skarbowa mialy dostep do fajnej
    bazy, prawda.....
    Calosc rozpoczeto w 2000 roku za rzadow hmmmm wlasnie AWS-UW czyli obecne
    PiS i PO.
    Chcesz wiecej? Mimo, zapewnien na poczatku dowody nie byly drukowane w
    Polsce tylko w Szwajcarii.
    Pomysl za ile Syn (w tym celu zalozyl firme informatyczna, jednoosobowa)
    jednego z glownych udzialowcow (wegier polskiego pochodzenia) sprzedal lipne
    oprogramowanie do wypelnienia wniosku dowodowego?
    Wam to sie wydaje, ze to wszystko cacy, calew urzedy pracuja itp. Gowno
    prawda, na tym zarabiaja JEDNOSTKI.
    Urzedasy i tak by dostali pensjie, czy wypelni wniosek czy nie.
    Zamiast glupi szukac gdzie ida pieniadze warto czasem przesledzic prase z
    kilku lat i zaznajomic sie z tematem, gdzie tak naprawde ida pieniadze.