  • Data: 2006-12-24 11:11:28
    Temat: Re: [OT] Prowizja za platnosci allegro.
    Od: "[www.goldap.info.pl]" <w...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    trocheOT

    > Jesli przypasujemy to do twojej historii to na stacji pod szczecinem
    > dowiaduje sie ze nici z zalatwienia sprawy i wysiadam z pociagu i chce od
    > PKP zwrotu za nieprzejechana reszte trasy :)

    No i wydaje mi sie że możesz ją dostać...

    Kiedys miałem kupiony bilet na pośpieszny na cała trasę z Radomia do Suwałk,
    ale z Białegostoku do Suwałk jechałem osobówką. Konduktor zaznaczył na moją
    prośbę na bilecie, że jechałem osobówką. W kasie w Suwałkach dostałem
    zwrot - niecałą złotówkę :) Ale dało się! Podobie jest chyba z
    niewykorzystaną częscią biletu.