  • Data: 2004-10-12 21:25:03
    Temat: Re: [OT] Proszę nie karmić trolla o imieniu "jan" [dlugie]
    Od: "MiSzA" <meritumkropkamalpakropkabuziaczekkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    To już naprawdę ostatni raz...
    Przecież prosiłem byś przeczytał co ów osobnik pisał, oraz byś przemyślał li
    tylko jedną kwestię - czy to są teksty na odpowiednią grupę. Odsyłam do
    netykiety i FAQa dla grup dyskusyjnych. Żebyś znowu nie zbrzydził się mego
    belferskiego tonu - jak zapraszasz kogoś do programu o motylkach to nie
    oczekujesz gorącej debaty na temat dopuszczania przerwania ciąży ze względów
    społecznych, czyż nie? Stąd zarzut NieTaGrupa (NTG).
    Zaś co do poziomu poszczególnych odszczeknięć (że spadać, że na bambus, że
    debil, że idiota) to się zgadzam - nie powinno się tak łatwo szufladkować
    ludzi - ale opanowanie pewnych odruchów (zwłaszcza na tle intelektualnym)
    jest cechą ludzi na pewnym poziomie i często jest mylnie identyfikowane z
    "wywyższaniem" się. Ja nie oceniam poziomu ani stylu wypowiedzi człowieka o
    którym mowa, ale zwracam uwagę na to, że wybrał nieodpowiednią grupę -
    zresztą co tam, sprawdz ile postów, na jakie tematy i z jaką częstotliwością
    ów pan popełnił (jednego dnia!) i szczerze napisz że to nie trolowanie!

    Żeby nie przedłużać - cały ten tekst też łamie netykietę i zasady usenetu -
    zakładamy bowiem że piszemy i czytamy posty na pewnym poziomie oraz nie
    odpowiadamy na prowokację i teksty nie na temat. A co do:

    "(...) właśnie dlatego ze jest to grupa
    mająca w nazwie prawo nie mozna tak sobie napisać że ktoś zachowuje się
    nieodpowiednio. Wydajesz gówniarskie wyroki. Niby tylko dlatego że coś Ci
    się
    nie podoba. Jeśli chcesz podyskutować to musisz dać przykłady jego
    niodpowiedniego zachowania (...)"

    to powól że nie skomentuję, dodam tylko - "nie na temat"; podyskutować zaś,
    to sobie mogę, ale na grupie tematycznie do takiego rodzaju debat
    przeznaczonej;

    amen - przepraszam wszystkich za rozwlekłość,