  • Data: 2004-10-12 20:00:48
    Temat: Re: [OT] Proszę nie karmić trolla o imieniu "jan"
    Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tomciu - czytanie ze zrozumieniem ma przyszłość - przeczytaj jego i swoje (a
    > może jego to twoje) posty i się zastanów... Nie mnie oceniać, ale nie
    > wchodząc w spór jedno musisz przyznać - NTG - to jest pl.soc.prawo a nie
    > pl.soc.wynaturzenia - to co. Przyjemnej lektury.
    >
    > EOT

    Spadaj z tym protekcjonalnym tonem głąbie. Właśnie dlatego ze jest to grupa
    mająca w nazwie prawo nie mozna tak sobie napisać że ktoś zachowuje się
    nieodpowiednio. Wydajesz gówniarskie wyroki. Niby tylko dlatego że coś Ci się
    nie podoba. Jeśli chcesz podyskutować to musisz dać przykłady jego
    niodpowiedniego zachowania. I nie mogą to być przykłady w stylu idz i sobie
    poczytaj. Osobiście lata mi koło wentla co pisze jakiś jan. Ale nie wolno
    oceniać kogoś tylko dlatego że ma się taki kaprys. Wkurzają mnie tacy napaleni
    ORMOwcy. Tomek