    From: Jaszyn <l...@s...sie.z.idiotow.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: (OT) OFF TOPIC itd....
    Date: 14 Jul 2002 07:53:46 GMT
    Sender: k...@p...onet.pl@py159.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    Pewna osoba, zwana Jacek wklepała sobie pięknego dnia 13 lip 2002 w
    wiadomoœci news:14493-1026591890@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl:

    (ciach bzdury)

    Mam do ciebie prośbę: Mógłbyś nie spamować grupy tekstami nie na temat? Z
    wielką nieprzyjemnością czyta się twoje wodolejstwo. Działanie w stylu
    wysyłania do abuse na kolesia co pierwszy raz coś na ciebie napisał, można
    scharakteryzować jednym słowem, ale nie chcę się wyrażać brzydko
    publicznie. Tak więc mam do ciebie prośbę (i myslę, że większość piszących
    i czytających też, dlatego to pisze na forum), abyś swoje prywatne wojenki
    uprawiał na private.

    P.S. to był mój ostatni post do Ciebie. Możesz nie silić się na pisanie
    odpowiedzi.
    EOT.

    P.S.S. Przepraszam grupę za ten off-topic, ale zagotowało się we mnie.
    Metody a'la A.B. działają na mnie jak płachta na byka.

    --
    Jaszyn