    From: chester <c...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Cytowanie, było: Doprowadzenie
    Date: Fri, 07 Sep 2007 18:12:08 +0200

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > PS: a teraz cytujesz jak ostatnia lama - przecież chyba logiczne, że
    > NAJPIERW idzie cytat a POTEM odpowiedź?

    Może i logiczne, ale tylko dla starych wyjadaczy. Dla większości szarej
    masy ludzi logiczny jest odwrotny porządek.
    Ja wiem, po co jest tak a nie inaczej przyjęte w usenecie, też mnei
    szlag trafia jak widzę toppostowanie, ale...
    Przeciętny Kowalski pisze tylko w jednym wątku, tylko z jedną osobą na
    raz koresponduje, nie czyta tysięcy postów/maili dziennie. Dla takiego
    przeciętnego logiczne jest że wiadomo, co było wcześniej więc się czyta
    to co na górze bo najświeższe (w razie co można se przewinąć w dół) i że
    się nie tnie cytatów, bo i po co?

    Jak mówiłem, szlag mnie trafia. Ale kijem Wisły nie zawrócisz :-(

    chester