  • Data: 2004-12-05 15:59:21
    Temat: Re: OT] CENZURA pl.soc.prawo
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Hajenus " <h...@g...pl>
    news:cova85$aha$1@inews.gazeta.pl...

    > No dobrze, w takim razie z punktu widzenia prawa...Nie uważasz,ze
    > taki spontaniczny gest z Twojej strony mogłby byc odebrany jako
    > *molestowanie seksualne* ??
    >
    > Hajenus

    Gdybym miał dużo kasy to mógłby być tak odebrany (ten gest)
    bo wówczas przy odpowiednim prowadzeniu sprawy moimi
    pieniążkami podzieliło by się kilku adwokatów i być może też ktoś
    ze składu sędziowskiego nie wspominając o Tobie gdybyś wygrała.
    hehe
    ale ponieważ nie mam dużo kasy to *molestowanie* odpada. ;)
    Edward Robak